sunnuntai 19. helmikuuta 2012

..tarkasteluu..

..mä katoin meidän kuvii äsken ja siinä aloin todella hämmästelee miten ihmeellinen Jumala meillä on. Mä olisin heti halunnut niitä kuvia tähän laittaa mut pitää oottaa kun tytöt tulee toiselta baselta tänne poikien puolelle mä kun en muista miten ne kuvat pienennettiin. Me ollaan tultu takas omille baseille ja alkaa olla viime päivät tältä erää täällä etelä-amerikan suunnalla. Me ollaan tultu tänne jotta opittais tuntee paremmin Isää ja me ollaan tultu tänne täyttää lähetyskäskyä. Aamulla kun heräilin ja aloin siinä miettii että miten huikee juttu tää Jeesuksen kanssa eläminen on ja mulla tuli mieleen viime kesä. Olin karismakodilla silloin hoidossa ja olin jo ottanut Jeesuksen sydämeen. Mulla oli sillon ja on edelleenkiin kova jano, halu oppii tuntee paremmin Jeesusta, olla Jeesuksen kaltanen. Mulla oli karismalla aina väliin hyvinkin ahdistavia päiviä mut silloin opin rukoilee kammiossani yksin ja kuuntelee mitä Jeesus haluaa puhua. Olin ollut pari päivää jossain ahdistuksessa ja sitten nopeesti tuli semmonen viiltävä ääni päähäni että totuus piilee hyvyydessä. Mä tajusin siinä että Jeesus puhu mulle mutten tajunnut sitä lausetta. Mä aattelin että tottakai pitää olla hyvä ja rakastaa enkä tajunnut siinä mitä Herra haluu siinä sanoo. Viime viikolla joka oli vaikein viikko täällä mulla tuli masennusta ja tuskaatumista mutta samalla pääsin paljon lähemmäks Jeesusta. Sitten mä yhdessä rukouksessa kuulin saman minkä kesällä eli Jeesus sano mulle totuus piilee hyvyydessä. Mä koin viime viikolla läpimurron omassa rukouksessani ja tajusin myös paljon syvemmin sen hyvyyden mitä Jeesus tarkottaa. Mä katoin ympärille ja tajusin paljon puhtaammin kuin ikinä rakkautta mitä Isä antaa. Me oltiin pienen helluntai seurakunnan vieraana mutta ne ihmiset oli puhtaasti Jeesuksen hyvyyttä täynnä siis sitä oikeeta totuutta. Tää alue missä seurakunta sijaitsee  on yks cordoban huumekeskuksista. Ihmiset käyttää ja täällä välitetään todella paljon huumeita. Semmosta seutuu missä ei hirveesti yksin liikuskella. Vihollinen sitoo tätä seutuu ja estää valoa siihen pääsemästä. Mutta se voima ja se valo minkä Jeesus tälle seurakunnalle antaa leviää. Tän seurakunnan pastori on tosi anteliaasti saanut Isältä agape rakkautta. Jotenkin tää pastori on vaan siinä totuudessa ja siinä Jeesuksen hyvyydessä. Mä kerron seuraavassa kirjotuksessa enemmän täst seurakunnasta ja niistä Isän suunnittelemista jutuista mitä täällä tehtiin. Mut vielä vähän hyvyydestä ja siitä miten tää meijän tiimi on niin paljon kasvanu siihen. Meillä on ollut pientä asioiden läpikäymistä väliin ja on tullut pientä miettimistä että mitäs nyt. Me ollaan suhteellisen kovissa oloissa tehty hommia mut siinä on käyny myös sillai että me tehdään hyvyyttä automaattisesti. Siis Jeesus on vienyt meidät lähemmäks totuutta ja me toimitaan hyvyydessä ilman ajatusta siitä. Mä en tiedä tajuuko kukaan mitä tarkotan mut tietysti te tajuutte. Me ollaan eri tavoin saatu kasvaa viisaudessa ja rakkaudessa Jeesusta lähemmäs. Mä saan nähdä ja oppii miten Herra toimii. Laura on elävä todistus elinikäsestä uskosta eli sen kovempaa todistusta Jeesuksesta ei voi saada. Mä oon omin silmin nähnyt miten se on täällä pistäny kovemmankin äijän hämmästelee. Johanna on sama juttu ja oikeestaan viime viikolla tajusin Johannan viisautta ja voimaa sitä miten nöyrästi Johanna tekee. Heini on niin täynnä janoo ja haluu päästä Isää lähelle ettei Isä oo voinu muuta kun antaa periksi. Yhdessä hartaudessa mä tajusin miten paljon Jeesus on Heinii lähemmäks tullu. Marikan voiman mä tajusin sen tanssissa kun se oli vaan niin täyttä Pyhän Hengen virtaa. Anskuu on Jeesus muuttanu valtavasti ja siihen viisauteen on tullu syvää rakkautta lisää tosi paljon. Tarja on Jeesuksen rakkaudessa on voimakkaasti koko ajan semmonen ihminen joka antaa kaiken Jeesuksen tähden, on aina valmis jos joku tarvii mut Tarja on silti vaan mennyt eteenpäin. Beto on avannut mulle juttuja paljon ja tänään mä koin Pyhän hengen voiman kun Beto opetti ja saarnas, se avas mulle taas tietä eteenpäin Jeesusta kohti. Sanna on yks nöyrimmistä Herran palvelijoista mitä mä tiedän. Semmosta kuuliaisuutta ja viisautta saa kun puhtaasti seuraa Jeesusta. Mä kirjotan näistä siksi että nyt mä jo vähän enemmän tajuu mitä Jeesus tarkottaa siitä totuudesta joka piilee hyvyydessä. Mä makasin viime viikolla aika masentuneena patjalla mutta Jeesus alko puhuu, mä pääsin rukouksessa syvemmälle ja oon alkanu tajuun miten ne rukoilijat raamatussa oikein toimi. Mooses rukoili täysillä, Aabraham sama juttu ja Jeesus ei jättäny mitään Isälle sanomatta. Mä rukoilin ja Jeesus sano että totuus piilee hyvyydessä. Mä sain yhtääkkiä nähdä ympärilleni ja mä näin mahtavasti iloo. Nyt on kello todella paljon ja pitää mennä nukkuu mut seuraavan tekstiin mä kaivan naisilta jotain syvällisempää koska täällä on tapahtunut niin paljon. Mä ite kuulen Jeesuksen ääntä paljon selkeemmin kun koskaan. Me tavattiin yks nainen Silvia nimeltään se ei pahemmin avautunu ja oltiin siitä pois lähössä kun Jeesus käski kysyy mitä risti joka hänen kaulassa on oikein merkitsee hänelle. Se oli pieni tavallinen risti mutta se oli hänen poikansa joka oli tehnyt itsemurhan ja nainen alko sitten puhuu. Mä oon ite yrittäny sitä samaa mutta Jumala pelasti siitä mutta mä koin että Jeesus haluu että mä kerron siitä tälle naiselle, mä kuulema muistutin hänen poikaansa joka tykkäs lukee raamattua ja silläkin oli punanen parta joka on varmaan aika harvinaista argentiinassa mut naisen luo Jeesus halus meidät johdattaa.Tästä enemmän ens tekstissä sekä slummissa koriskenttä tapahtumusta ja paljosta mussta. Sitten pistetään paljon kuvii..ens kertaan..
-matkaaja Jari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti