tiistai 28. helmikuuta 2012

...suomen kiertue alkoi..

..me ollaan nyt täällä Vaasassa siunatussa Tarjan kodissa jossa hyvin tuntee rakkauden ja Jeesuksen läsnäolon. Mä tähän nopeesti kirjotan vaan missä mennään ja sitten illalla lisää laitetaan tuntoja. Me tultiin suomeen viime perjantaina ja mentiin karismakodille joka on mun seurakunta ja mulle rakas paikka. Jumala on hyvä ja Jumala on rakkautta täynnä. Me kun lauantaina saatiin kertoo karismalla argentiinan kokemuksista niin mun Jumala oli tuonut myös mun äitini sinne ja se oli suuri juttu mulle. Mä sain kiittää äitiäni siitä miten hän on rakastanut ja jaksanut rukoilla mun puolesta. Mä sain kiittää Jumalaa siitä miten Hän kuulee kaikki rukoukset. Sitten mentiin Vääksyyn Heinin kotiin ja vierailtiin seurakunnassa majakka tilaisuudessa. Näistä vierailuista tulee myöhemmin lisää mut sanon Heinin kodista sen että mulle on siunaus nähdä koteja jotka on rakkautta täynnä. Heinin perheessä on Jeesus on läsnä ja siellä on silloin rakkaus myös. Sen mä tunsin vahvasti ja se on mahtavaa vaan semmonen nähdä. Nyt ollaan täällä Tarjan perheen luona ja tää koti on myös niin täynnä Jeesuksen läsnäoloo ja rakkautta. Tänään me vieraillaan Vaasan vankilassa ja viedään sinne tätä oikeeta todellisuutta..mut sitä ennen me vieraillaan kylpylässä..näistä lisää...
-matkaaja Jari-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti